В березні місяці відбувся «Річковий форум 2019», який складався із трьох дискусійних панелей: річкова вантажна база, інфраструктура, флот і перевізники. Учасники ринку річкових перевезень обговорили майданчики під будівництво складів, елеваторів, терміналів, проблеми створення флоту і залучення вантажів. Ключовим питанням став розвиток річкової логістики України.

За інформацією Аgroportal.ua під час форуму начальник відділу формування нормативно-правової бази у сфері морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олексій Геращенко повідомив про створення робочої групи розвитку внутрішніх водних шляхів.
Це значно полегшить реформування даної галузі, та допоможе визначити річкову інфраструктуру одним із ключових елементів аграрної логістики України.
Також Олексій Геращенко зазначив, що на даний час існує гостра необхідність прийняття Закону про внутрішні водні шляхи.
«Інфраструктура річкового транспорту це не лише причали, а ще 6 шлюзів, на річці знаходиться 24 мости, флот, навігаційне обладнання. Через відсутність законодавчої складової ми зараз маємо таку ситуацію зі шлюзами — весь цей час на їх фінансування виділялось 39 млн грн. Практично в Міністерства фінансів немає підстав фінансувати шлюзи, адже зараз ці кошти виділяються не в рамках цільової програми, а лише для підтримки безпеки», — зазначив очільник відділу інформування мінінфраструктури.
За його словами, у 8 областях України налічується близько 30 причалів. Вони цілком придатні до використання, тож зацікавленим у цій інфраструктурі чиновник запропонував звертатись до Адміністрації річкових портів.